Hej.

Hej på er fina.
Jag hoppas ni mår bra! :)
Själv mår jag rätt bra just nu,
väntar på att få börja på Nuevo igen.
Ska bli sååå skönt!!
Skönt att jobba med mig själv igen, behöver det känner jag.
Har lite panik över att jag snart ska bli mamma.
Eller alltså, det ska bli så himla mysigt och underbart och allt det där.
Men jag är så rädd för att våran fina gosunge ska få ärva min dåliga självkänsla,
så de sista månaderna vill jag jobba intensivt med att älska mig själv så som jag vill att
smulan ska älska sig själv!
Då är ju Nuevo det perfekta stället, jag får jobba med mig själv nästan varje dag!
Jäääj
För övrigt är det ju väldigt fint med vinter,
men nu längtar jag så sjukt mycket efter vår och värme! :)
Snart är det vååår!


Kommentarer
mamma

Du har redan kommit långt tycker jag.Bra att du ska börja på nuevo igen. Kram

2013-01-28 @ 13:15:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0