Julen.

Jag hade en så fin jul med Stella och familjen.
Vi började morgonen med att Stella fick öppna två av sina julklappar.
Något jag alltid tyckte var så mysigt när jag var liten :)
Efter vi hade ätit frukost och gjort oss i ordning gick vi till Stellas pappa där hon också fick öppna
en julklapp.
Sen åkte vi ut till Skärblacka, till mina föräldrar och firade med släkten.
Stella blev så glad för alla sina presenter <3
Stellas lekte med sin syssling, Smilla, de var så gulligt när de pratade med varandra
och lekte :)











 

















 









 


Kommentarer
Anonym

Ni ser ut att ha haft en fin jul ^-^ åh de var så länge sen jag träffa din lilla syster ^-^ du får hälsa till henne och resten av familjen från mig /// Chayah

2016-01-04 @ 13:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0