31+3

Jag växer o växer o växer......
Och jag har även lagt märke till att min näsa har blivit större haha.
Läste nu att om man väntar en pojke så kan näsan bli större?!
Haha låter jättekonstigt.

Jag var hos barnmorskan häromdagen och han har lagt sig med huvudet nedåt.
Han växer som han ska och hjärtat lät bra.
Jag är så nyfiken på honom! Undrar om han är väldigt lik Stella och så.

Jag och Stella lånade en barnbok på biblioteket om en bebis i magen
och lite om hur det går till när den kommer ut.
Hon tycker det är spännande <3
Jag har förklarat lite att pappa och mamma ska åka till sjukhuset när det är dags
för lillebror att komma ut och att doktorn ska hjälpa mamma att "bajsa" ut (haha) lillebror.
Och att hon ska få vara med farmor eller mormor och morfar så länge då.
Jag tror hon drömde om det en kväll, hon vaknade och frågade om jag mår bra nu,
om dom har hjälpt mig med magen.
Jag sa att vi måste vänta till vintern kommer innan han vill ut,
han måste växa lite till först.
Så fint att hon är nyfiken på lillebror.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0