Inskolning.

Jag sitter inne i ett rum här på förskolan, 
Milo är själv nu för första gången med fröknarna och barnen. Det verkar som att det går bra för jag har suttit här i ungefär en halvtimme nu. 
 
På måndag ska jag börja plugga! 
Känns så spännande, lite nervöst också! 
Det var längesen jag gjorde något för mig själv, 
utan barn. 
Jag känner mig inspirerad att lära mig något nytt och få komma hemifrån och träffa nya människor. 
 
Nu är det bara en kvart kvar tills Milo slutar här för idag. Jag tror han kommer sova gott sen när vi kommer hem 😊
 


Kommentarer
Anonym

Har Milo och Stella samma pappa?

Svar: Ja, dom har samma pappa.
Rebecca Wagnberg

2017-05-03 @ 23:19:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0