27+4

Nu har jag äntligen hämtat mig efter en lååång tågresa, influensa, lunginflammation (som tack och lov inte riktigt hann bryta ut ordentligt!)
Jag är nu i vecka 27+4.
Tiden bara springer iväg! Blir lite stressad, samtidigt som jag självklart vill träffa lilleman
så fort som möjligt.
Det är bara 86 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum!
Och jag har en känsla av att han vill ut tidigare än så.
Stella var fyra dagar tidigare än beräknat.
Jag tänker att lilleman kommer vilja komma ut på nyårsafton, bara för att göra det lite spännande ;)
Då ska jag försöka knipa igen så att han inte kommer ut innan tolvslaget.
Det är ju tråkigt att fylla år sista dagen på året, så ska göra mitt bästa för att han blir först ut 2016 istället ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0